Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Luksuslik auto, mis ühendab endas võimekuse ja mugavuse, andes suurepärase sõidukogemuse. Väga heas korras auto, lisa investeeringuid pole vaja. Hiljuti hooldatud ja müügieelsed parandused tehtud. Müügi põhjuseks on uue sõiduki soetamine. Kaasa tulevad lamell rehvid, kui ka 2 talve kasutatud naelrehvid. *2020: Kliimaradiaatori vahetus + külmaine täitmine Generaatori ja lamerihma vahetus Süüteküünlate ja -karbi vahetus *2021: Õõtshoobide vahetus esi/tagumine Rihmaratta ja rihmapinguti vahetus *2022: Tagumiste amortisaatorite vahetus Kõikide pidurite ketaste ja klotside vahetus Sillastendi kontrollimine (läbis ilma vigateta) *2023 Aku vahetus *2024 Korrosioonivastane töötlus
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt