Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Läbisõidul 350000 sai sisuliselt uue mootori (plokk, väntvõll, kepsu ja raam saaled, kepsud, kolvid, õlipump jne. Plokikaanest alla poole kõik uus). Sisselaske kollektor ka uus. Õli ja õlifiltrit vahetanud max iga 10k tagant ning õhu ja salongi filtreid vahetanud 20k tagant. Uus hooldus 5k pärast. Kuu tagasi sai vahetatud (ülejooksurull, pingutusrull, rihm, rihmaratas, otsatihend, P.E. rattalaager, tagumine kõrguse andur aga vaja arvutiga kalibreerida slp näitab viga). Mai keskel uued lamellid. Hetkel vajaksid vahetust tagasilla õõtsa puksid(uued olemas). Küsimuste korral helistada.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte