Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Läbisõidul 350000 sai sisuliselt uue mootori (plokk, väntvõll, kepsu ja raam saaled, kepsud, kolvid, õlipump jne. Plokikaanest alla poole kõik uus). Sisselaske kollektor ka uus. Õli ja õlifiltrit vahetanud max iga 10k tagant ning õhu ja salongi filtreid vahetanud 20k tagant. Uus hooldus 5k pärast. Kuu tagasi sai vahetatud (ülejooksurull, pingutusrull, rihm, rihmaratas, otsatihend, P.E. rattalaager, tagumine kõrguse andur aga vaja arvutiga kalibreerida slp näitab viga). Mai keskel uued lamellid. Hetkel vajaksid vahetust tagasilla õõtsa puksid(uued olemas). Küsimuste korral helistada.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte