Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Ketid ja sellega kaasnev vahetatud 200k läbisõidu juures,samal ajal vahetatud ka käigukasti õli ning sellega kaasnev. Tagasillas said kõik uued kaikad ja silikoon puksid. Roolilatile remont komplekt(oem). Õlivahetused viimased 60k mis auto minu käes on olnud,on tehtud pigem alla 10k. Paigaldatud järelturu M-pakett ring,ning lisatud ette splitter (oem stanged,karbikatted kaasa). Paigaldatud eibach pro kit madaldusvedrud (originaalid kaasa). Paigaldatud digitaalne spidomeeter(originaal kaasa). Kindlasti leidub veel igasugu asju,mida meeles ei ole. Suuremate tööde kohta leian ka arved-tsekid. Kindlasti ei ole auto perfektne,leidub vanusest tingitud iluvigu,kuid üldpilt siiski viisakas. Numbrimärk ei tule autoga kaasa,tuleb 656kcy numbriga.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte