Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sõiduk on saabunud veidi üle aasta tagasi eestisse. Prantsusmaal üks omanik ja kaasas hooldusraamat ning eestis olen mina esimene omanik. Hooldatud korrapäraselt ja vahetatud palju erinevaid kuluosi. Turbo vahetatud möödunud suvel uue garreti vastu. Kastide ja dif.õlid ja ka loomulikult mootori õli vahetus tehtud korrapäraselt. Tagasillas kõik puksid ka suured sillatala puksid uued kuskil poolteist kuud tagasi. Esisillas samuti kuluosad vahetatud ja kuu tagasi alles sillastend carstopis. Kunde poolsele uksele parklas mingi ho** suutis autogrammi jätta. Suvised rõngad on 19" erilaiad taga 9.5 ees 8.5 kui õigesti maletan ja talve naastud 17". 11.10.24 uued õlid filtrid kastis ja mootoris. Tõsisele huvilisele rohkem infot. Lisan pilte lähimate päevade jooksul.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt