Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müügiks E61 mis on igapäevases kasutuses. Asukoht: Kose alevik (40km Tallinnast) Soetasin selle isendi 2022 kevadel ning viimase 2,5a jooksul tehtud töid, et autost saaks auto: - United Motorsis vahetatud aku plusskaabel - Vahetatud rooliotsad, kõik õõtsad ja/või puksid, et veermik oleks OK - Vahetatud turbo torude tihendid, õlilekked likvideeritud - Vahetatud sisselaske kollektori ning termostaadi tihendid - Vahetatud tagumised pidurivoolikud - Paigaldatud pöördklapi pimedad - Vahetatud pagasiluugi gaasi amordid - Vahetatud juhiukse tihend - Vahetatud eelsüüte küünalde relee (130eur) ning relee juhe (40eur) - Uus aku - Uus väntvõlli rihmaratas (300eur) ning vahetatud rihma rullikud/pingutid - Põhjakatted korda tehtud: mitmest kohast olid katted lahti või üldse puruks ... paigaldatud uus käigukasti põhjakate ning vigased klambrid/kinnitused vahetatud - August 2024 paigaldatud uued pidurikettad ja klotsid Teostatud ka regulaarselt õli ja filtrite vahetused. Juuni 2024 soetatud uued 18tollised valuveljed ning suverehvid (kogu komplekt ~1000eur) Olemas ka talvepapud: originaal BMW 18tollistel valuvelgedel on eelmisel sügisel ostetud uued sailun naastrehvid (450eur) AC töötab, panoraam töötab, elektrilised istmed toimivad. Üks parkimis andur on vigane. Auto pole uus, leiab mõne iluvea. Augustis 2024 läbis sõiduk tehno ülevaatuse probleemi vabalt.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte