Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Heas korras, hästi hooldatud auto. Värske puhtalt läbitud ülevaatus. Pole kordagi hätta jätnud ja probleeme tekitanud. Liigub edasi nii nagu peab. Käiguvahetused sujuvad. Kõrvalisi helisid ei ole. Regulaarselt pestud ja hooldatud. Sees 1500w subwoofer mis paneb terve auto võbisema. Hiljuti vahetatud piduri kettad ja klotsid terve ring. Ette said aukudega kallimad kettad. Kliima radikas vahetatud. Natuke üle aasta tagasi pandud peale uus aku ja vahetatud eelsüüte küünlad ja eelsüüte küünalde plokk, kütusefilter. Õli ja filtrid vahetatud minu käes iga 8-10k km tagant. Vanadusest mõned kriimud tekkinud. Esistanges all väike mõra. Sees ukse käepidemed natuke kleepuvad.(annan kaasa aliexpressist tellitud uued käepidemed mida ise ei ole viitsinud vahetada). Autol kaks võtit. Konksu võti kahjuks puudulik. Müün kuna tunnen rohkem vanemate bmw’de vastu huvi. Hetke seisuga auto all oleva velje sooviks omale jätta. Ostja kas tuleb oma rattaga või otsin ise alla uue jooksu 18-19” velje. Vahetusi võib pakkuda e46 330d/bensuka kupeed, e38 kindlasti v8 mootoriga. Võib pakkuda ka e92 kupeed. Pakkuda ainult manuaal kastiga autosid(va. E38). Pluss teie poolne komp. Auto hinda annab tingida!! Ps soodushind ilma selle veljeta ja subwoofrita. Oma veljega tulles ja ilma woofrita ostes hind 9400eur
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt