Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
-Läbisõit on muutuv -Webasto -Kahed võtmed -Minu käes olles vahetatud hulga kuluosasid, generaatoririhm, kliimarihm ja pinguti. -Järgmine hooldus ~4000km pärast. Viimase käigus vahetatud mootoriõli ning kütuse-, salongi- ja õhufilter. -All on 3 kuud sõitnud suverehvid ja kaasa tuleb jooks naastrehve eraldi 16” velgedel. Rehv ilmselt vajaks väljavahetamist. Vanusest tingituna leidub iluvigu (st roostet ja mõned kriimud siin-seal), aga üldpildis väga viisakas ja kenasti toimiv auto. Vahetust ei soovi ja hinda tingime auto kõrval! Lisaküsimused telefoni teel.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt