Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa heas seisukorras üks ökonoomne, kuid väle, aga ruumikas auto. Octavia ei vaja tutvustamist, kuna on tuntud oma ruumikuse, ökonoomsuse ning madalate ülalpidamiskulude poolest. Antud masina teeb eriliseks Laurin & Klement pakett, mis on škoda puhul tippude tipp, nagu mercedese puhul AMG. Tegu siis kõige võimsama diisel mootriga, mida skoda tooaeg pakkus, ning eriti toredaks teeb veel, et masinal on nelikvedu. Tänu selllele on pidamine ja kiirendus Väga hea, ise poleks seda skoda puhul osanud oodatagi. Masinal on väga rikkalik varustus, kuna on Soomest toodud, mitte lõuna poolsetest riikidest, siis tehasest on esiklaasi soojendus ja Webasto (haruldane kombinatsioon). Ehk ideaalne masin Eesti kliimas, erinevad soojendused, mis on talvel suureks abiks ja nelikveosüsteem, tänu millele ei teki probleeme talvel tuisuvaaludes liikudes või siis sügisel poriseid metsateid pidi seenele sõites. Võiks öelda, et tegu on luksusvarjandiga sportversioonist VRS-st, kuna tehnilised näitajad on neil samad, aga antud masinal on praktiliselt kõik lisavarustused mida octaviale toohetk pakkuda oli. Uus esiklaas (kivitäkked), uued tagaluugiamordid, mootoriõli ning filtrid. Olemas hooldusajalugu algusest peale. Vahetuspakkumisi palun mitte saata.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte