Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Ainuke diiselmootoriga täisvereline AMG. Aastatel 2002-2004 proovis Mercedes-AMG diisliga maailma vallutada, võttes w203 c270, tõstis viiesilindrilise mootori kubatuuri kolmeliitriseks, vahetas turbo suurema vastu, muutis vedrustust, pidureid ja välimust- diisel AMG oli sündinud. Aga kuna hind oli peaaegu sama, mis sõsaral C32AMG, või ka näiteks BMW M3, siis müügiedu ei järgnenud ja 2004 tõmmati pistik seinast. Sellegipoolest on tegemist vastupidava ja kiire autoga omas ajas ja ka praegugi- võimsust 170kw, kiirendus sajani 6,8s- see oli sajandi alguses diisli kohta väga hea. Konkreetne auto on heas korras, salong korralik, veermik ja tehnika samuti. Ainukeseks murekohaks on rooste, selle ajastu Mercedeste tüüpviga. Tagaluuk, juhi ukse alaserv, esitiivad, tagatiivad. Läbivaid auke pole, aga pindmist on hakanud tekkima. Mitte ammu hooldatud Lesvenis, järgmine hooldus ca 15000km pärast. Autol all erilaiused suverehvid. Järgmisel aastal jõustuv automaks on vaid 50€ aastas auto vanuse tõttu. Müügis ka viimastel piltidel näha olev C32AMG- vaata https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?share=1fbaafc6badcea9ffa24d0938ca3cb97
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt