Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Plussid: Sõidab, sidurdab ja pidurdab Veermik vaikne, ei kolise. All umbes 5000km sõitnud uued suvekad. 4 aastat tagasi vahetatud mootor + sidur RS Diagnostikas teostatud stage 1 chiptuning (125kw), dpf off, egr off ja lisaaine off. Hiljuti saanud uue starteri. Kliima puhub külma Mootor peale diisli muid vedelikke ei tarbi. Armatuuris üleliigseid tulesid ei põle. Miinused: Kerel on roostet. Kõige kehvemas seisus juhi uks ning tagumised tiivaääred/karbiotsad. Muus osas üsnagi kõva ja tõstmisel probleeme pole. Esiklaasil juhipool mõra, mind ega ülevaatust pole seni seganud. Sisemine veovõlli ots vajab vahetust, teatud kiirustel vibrab. Salongis esineb kulumist. Tegemist on kasutatud sõidukiga ning autol võib esineda vigu, millest mina kui omanik ei pruugi teada olla. Sobib ideaalselt kellelegi tööautoks või kes viitsib kere korda teha saab omale hea ökoliikuri, millega foori all nii mõnelegi ära teha.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte