Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Lasin Saksast tuua 2021.a. Auto on kilomeetreid näinud kuid eeskujulikult hoitud. Viisaka varustusega ning oma mineku kohta väga säästlik maanteekahur. Hooldatud minu käes iga 10k tagant. Autol on minu ajal tehtud ketid, uus klapikambrikaas, uus sisselaske kollektor, pähklikoorega sisselaske klapid puhastatud, EGR klapi aktsioon, Diffrite ja vahekasti õlid, Käigukasti dünaamiline õlivahetus. Lisaks kõiksugu muid kuluosasid. Kõikidest tehtud töödest dokumentatsioon olemas. Kasutatud autona leidub ka ikka iluvigu. Veljed on sirged ja keevitamata kuid vajaksid visuaalselt kindlasti restaureerimist. Oli endal plaan lihtsalt talvekateks jätta kuna saksast tulid juba visuaalselt kehvas seisus. Müün, sest pole enam praktilist vajadust diisel universaalile.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte