Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Korrektselt hooldatud auto. Välisel vaatlusel kerel rooste puudub. Igasugused lekked mootoriruumis puuduvad. Hammasrihma- ja sidurikomplekt vahetatud 320k pealt/2a. tagasi. Äsja tehtud korraline hooldus (mootoriõli+filter ning õhu- ja salongifilter) ja ka sillastend. Hiljuti vahetatud kogu tagumine pidurisüsteem k.a. seisupiduri osad (voolikud,torud,kettad,klotsid ,supportid,trossid) ,kütusepaagi vitsad, starter, õhulugeja (Bosch), temperatuuriandur. Kogu summutijooks + Lambda andur (Bosch). Rool ja käigukangi "kott" äsja saanud uue naturaalnaha .Küljes originaal põhjakaitse. Eelmisel aastal vahetatud amordid ja juurdekuuluv. Autol all H&R madaldusvedrud. Talveks autol all 15" veljed koos korralike Nokian' naastudega. Suverehvid 17'' valuvelgedel. Salongis veetud ka RCA kaablid. Auto on igapäevases kasutuses. Lõplikust hinnast räägime auto kõrval.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt