Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto tehniliselt korras, all Yokohama BluEarth V905 225/45/18 rehvid. Kõrvalistuja poolel on roostet, mis vajaks tähelepanu, sellest ka madalam hind. 2018 ketivahetus 2021 alguses veepump/kompressori sidur vahetatud 2022 Augustis vahetatud ABS juhtplokk, ees ja taga uued klotsid ja kettad, peale seda auto sõitnud umbes 10 000 km. Paigaldatud reguleeritav Forge shortshifter, RDX Roof spoiler, Cardna Tagatuled , UlterSport twin tip exhaust, GFB diverter valve+, rear wiper delete, MST intake, madaldatud HR vedrudega. Ees 10mm flantsid, taga 15mm flantsid. Kaasa orginaal summuti, airboxi, diverter valve, tagatuled, tagumine kojamees, EMPHASER EBS111A subwoofer ja orginaal veljepoldid (koos 4 vargapoldi ja võtmega). Sportilku vedrustuse, sisselaske ja väljalaskega on autoga väga lõbus sõita. Subwooferi juhtmed on veetud, reguleerimis pult käetoe all, vajaks maki upgrade või orginaal makil signaali splicemist et töötaks.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte