Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sõiduk on väga ruumikas, tagaistujatel on jalgadel samapalju ruumi nagu ees kaasreisjatel, pagasnik on suur, kuhu mahub hulgaliselt suuri asju nt jalgratas, telgitarbed jne, aga samas on auto väga ökonoomne maateel 5l ja linn 6.7l. Mootoriks on 2.0tdi, mis on ergas selle kerepeal. Autol on elementaarne lisavarustus, 2 tsooniline kliima, istmesoojendused, püsikiirusehoidja, parda kompuuter, kurvituled nii udutuled, kui ka luubid, webasto, tuledepesurid jne. Tehtud tööd: *uued bosch kojamehed *tagumised pidurikettad+klotsid (TRW) *Tagumised pidurisadulate remontkomplektid x2 *Tagumised rattalaagrid x2 *eesmised amordid (monroe) *eesmised vedrud (sachs) *eesmised tugilaagrid (lemförder) *Uus jahutusradikas (Nissens) *Kasutatud töökorras drosselklapp *Hammasrihma komplekt (SKF) *uus veepump (A varuosa) *vasak esimene rattalaager (skf) *uus summuti klamber *uus õhufilter (bosch) *uus kütusefilter (bosch) *uued xenon pirnid (philips) *uhiuued lamellrehvid *android makk (originaali saab kaasa) vead Vasak eesmine tuledepesuri kate jalutama läinud, tegelen sellega. *Taga luuk avaneb ainult suures osas, *mõned iluvead, ei midagi hullu roostet minimaalselt, pm olematu.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt