Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa viisakas seisukorras E39. Olen Eestis teine omanik, eelmise omaniku käes oli 8 aastat. Terve Eestis oldud aja kohta on olemas arved tehtud tööde kohta - aastast 2015 kuni tänaseni. Head: -taastatud käigukast ja turbiin Hõbenooles -tagumised tõstekohad -kütuse ja piduritorud asendatud vasktorudega -taastatud esituled koos cotton inglitega -ees TaTechnix coilid BC Racing vedrudega -16:9 ekraan, DSP heli Miinused: -kardaani vahepukk annab järsemal kiirendusel tunda -turbo surveklapp laseb korraks rõhu maha ~2.5k pöörde peal -esineb vähesel määral roostet. Vahetuseks võib pakkuda E60/61 525d(145kw), 530d + minu komp. Hind on tingitav!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte