Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Soodushind kehtib kuni huvipakkuv auto on müügis! Tegu on igati säästliku, vaikse ja praktilise autoga. Püsikiirusehoidja ning automaatselt lülituvad esituled teevad ka sõidu igal ajal mugavaks. 1.4TSI mootor suudab edukalt vedada kerghaagist ning ei jää ka maanteel hätta. Auto ülalpidamine on soodne, sõidan aastas ca 11 000km ning kõik autoga seonduvad kulud keskmistuvad ~160€ peale kuus koos kütuse, hoolduste ja kõige muuga. Tulev automaks jääb ~100€ juurde aastas. Tegu on ikkagi nüüdseks 10a vana autoga, seega esineb iluvigu. Tehniliselt on auto heas korras. Hooldused on tehtud korrapäraselt. Hooldustest välja tulnud puudused on kõrvaldatud kiiresti, arved on alles ning hooldusajalugu on kontrollitav. Hiljuti on vahetatud tagasillas pea kõik asjad, sh tagapidurid, elektroonilise seisupiduri support, tugivardad, õõtshoovad.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt