Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto tehniline seisund on ideaalses korras. Auto minu käes rohkem kui 3 aastat ja selle ajaga investeeritud rohkem kui 10k. Suuremad tööd: Mootori kap. remont 20k tagasi käigukasti vahetus 3k tagasi siduri vahetus 30k tagasi Neid töid on veel palju, kõik on kätte saadav tõelisel huvilisel kuna autol on digiajalugu. On ka paar mure kohta. Vaikselt hakkab taga tiivaäärtest roostetama ja tagaluugil esiseb roostet mis on ka pildil näha. Kuna ei soovi rohkem investeerida ja soov uuema auto järele siis panen raske südamega müüki.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt