Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa üks silmapaistev e46 touring. Ilusat tehase titansilber värvi. Masinat veab edasi väga öko ja pommikindel 2.0(110kw) diisel mootor, mille kütusekulu maanteel kõigest 4,5l/100km. All on 18 tollised valuveljed. Vanusest tulenevalt esineb iluvigu ja veidi roostet uste alumistel äärtel. Kõik tõstekohad on alles ja tõstukiga saab kenasti sõiduki üles. Läbisõit on 320100. Masin on igapäevases kasutuses. Ülevaatus kuni 01.2025. 316800km peal tehtud hooldus. Vahetatud sai õli, õlifilter, kütusefiler, õhtufilter ja salongifilter. Ennetava hooldusena sai vahetatud ka jahutusvedeliku paisupaak ja jahutusvedelik. 317100km – rattalaager (tagumine parem) Eelmise omaniku poolt tehtud: Android raadio (2gb+32gb(4gb sim kaardi toega)) Helikõlaritele võimendi Led Inglid Käsipiduri klotsid Käsipiduri trossid Esipiduri klotsid Esimene rattalaager Generaator Veepump Esimesed stabilisaatori kondid Esimene vasak sisemine rooliots Egr delete Pöördklapi delete Otsetoru M-stange Ja palju muud Veidi nokitsemist oleks tarvis. Vaja oleks tasakaalustamist, sest manteel õrn vibra ja tagumised rehvid üsna kulunud, aga vast kannatavad talveni ära. Muidu istu aga sisse ja naudi.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte