Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
September 2021 vahetatud esimesed ja tagumised pidurikettad ja piduriklotsid. Aprill 2022 180 000km suur hooldus (vahetatud DSG kasti õli, süüteküünlad, veepumba vahetus koos veepumba hammasrihmaga) Märts 2023 195 000km hooldus ja vahetatud esisilla sarniirid Veebruar 2024 210 000km hooldus ja vahetatud garantiikorras veepump uuesti (aprillis 2022 vahetatud veepump lekkis) Septembri algul 2024 vahetatud esisilla õõtshoobade puksid, taga silla tugivardad, taga silla stabiilsusvardad, taga silla esimesed puksid, taga silla kiigepuksid, tagumised piduriklotsid, õlivanni tihend ja sillad reguleeritud (arve ca 1500eur) Kõikidest töödest arved paberikujul olemas. Tehniliselt auto vägas heas korras. Lastud teha põhjalik kontroll Aasta Auto Plussis ning vahetust vajavad jupid ära vahetatud. Autoga tulevad kaasa ka eraldi originaal valuvelgedel naastrehvid. Rohkete lisadega ning ruumikas auto. Keskmisele istmereale mahuvad kolm turvatooli kõrvuti, mida saab kinnitada ka ISOFIXIGA. Viimasele istmereale mahub väga hästi istuma ka täiskasvanud inimene. Autol peal ka puldiga WEBASTO, mida on väga hea kasutada jahedate ilmadega. Kahed originaal võtmed.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt