Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müügil rikkaliku varustusega E90. Ökonoomne samas võimas M57 mootor, mis on ühtlasi ka BMW üks usaldusväärsemaid mootoreid üldse. Autole lisatud juhtmevaba Apple carplay ja Android Auto funktsionaalsus, alcantara iluliistud, shadowline liistud (chrome delete). Auto väga heas korras ja lisainvesteeringuid ei vaja. Viimane ülevaatus läbikukutud, kuid mõlemad vead juba likvideeritud ja viin uuesti ülevaatusele, kui leian aja. See tähendab ka, et tagasillal on uued suverehvid, esisillale uusi ei ostnud, sest polnud vajadust. Suurematest töödest: Vähem kui aasta tagasi sai vahetatud hooratas, mille käigus sai pandud ka uus siduri komplekt. Paar kuud tagasi sai tagasillale uued pidurikettad ja klotsid. Umbes aasta tagasi sai esisillale uued pidurikettad ja klotsid. Hooldatud iga 10k km tagant (arved olemas), enne Eestisse toomist oli hooldatud ametlikus esinduses (arved olemas), ehk kogu hooldusajalugu on kontrollitav. Auto müügi põhjus on lihtne: on vaja suuremat autot. Auto igapäevases kasutuses ja asub enamjaolt Tartus, kuid vahel ka Tallinnas.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt