Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa kahe lastega pere kasutuses olnud auto (esimene omanik 2,5 aastat ja teine omanik 5,5 aastat). Mainimist väärivad lisad. - puldiga eelprogrammeeritav Webasto, auto ei ole saanud külmkäivitusi. - katusereelingud, - lisaks ostetud lastele mõeldud kapteni tool (kokku on autoga kaasas istmeid 8-le inimesele, sisse saab panna maks 2- 7 kohta), - udutuled, - tagumine pagasiriiul, - Kaasa tulevad veel nii nael- (plekkvelgedel Nokia 7mm) kui ka lamellrehvid (valuveljed Continental 6mm). Suvekad (Firestone) said alla mais – sõidetud 5000 km. Auto on korralikult hooldatud (raamat täidetud lõpuni). Pärast garantii aja lõppu Väikeses Wolkaris, möödunud aastal rihmavahetushooldus Forssis (1000 eurot). Möödunud aastal vahetati ära kõik pidurikettad ja klotsid (ATE). Suurematest remontidest on vahetatud EGR, remonditud start-stop süsteem (mõlemad tüüpvead). Vahetatud tagarattalaagrid (SKF). Auto ei ole osalenud suuremas avariis. Siiski on olnud 2 plekimõlkimist (üks eelmise omaniku ajal + ühe korra tagurdas mu abikaasa vastu aiaväravat). Mõlemad on remonditud auto garantii ajal Mölleris. Oleme masinat viimased 5 aastat hoidnud hoole ja armastusega ja meid on ta teeninud hästi (pikematel ja lühematel reisidel). Autot müün kuna pere on suureks kasvanud ja vajadus suure auto järele on vähenenud (lisaks plaanin edaspidi sõita EV-ga).
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte