Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
18 aastat ühes peres olnud auto. Korrektselt ja õigel ajal hooldatud, tehniliselt heas korras, sillad tihedad, mootor töötab õigesti, väliselt leidub vigu nagu sellises vanuses autodel ikka. Värskelt läbinud ülevaatuse, järgmine ülevaatus 2025 August. Just vahetatud esisillas mõned osad, 345000 peal vahetatud õlid/filtrid, 327000 peal hammasrihm/rullikud/veepump/vaakumvoolikud ja kõik tihendid mis töö käigus ette jäid. Umbes samal ajal ka sai uue sidurikomplekti koos survelaagriga, mootoripadjad. Samuti vahetatud kõik 4 vedru, tagumised amordid, tagapidurid ja igasuguseid muid sillajuppe/pukse. Aastate jooksul tehtud väga palju ja hoolduste pealt kokku pole hoitud. Müügi põhjus on lihtne. Aastate jooksul järjest uuemaid autosid juurde ostnud ja ei jõua enam kõikidega sõita. Samas pole raatsinud ka Audit eest ära müüa aga lõpuks on aeg. Viimased 10 aastat on autoga sõidetud aastas keskmiselt alla 4000km. Piisavalt vana auto, et automaksu pärast väga muretsema ei pea aga piisavalt heas korras, et kannatab veel jupp aega kasutada. Täis hinna eest saab kaasa uueväärsed 15" Hankook naastrehvid koos originaal velgedega.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte