Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto ei ole uus! Vigadest: vaja vahetada või remontida MMi mehhanism, ekraan ei liigu sisse. vaja vahetada summutisukad kõrvalistuja poolne peegli soojendus ei toimi kõrvalistuja poolne defrost annab viga (ei saa lõpp asendit kätte, plastik tükid puruks õhusuunajal ilmselt) Viimane suurem hooldus 170000km pealt, vahetatud mootoriõli, õhufiltrid, küünlad, süütepoolid, automaat käigukastiõli, esimese diffri õli, tagumise diffri õli, keskdiffri õli, jahutusvedelik, karterituulutuse õliseparaator ja sisselaske õhk-vesi soojusvaheti koos sinna juurde kuuluvate tihenditega ning teostatud veermiku kontroll ja esimese silla remont. 150489km mootori eemaldus ja kettide vahetus 126148km turbode vahetus ja õlisõela vahetus Autoga kaasa 19" talverattad koos naastrehvidega (Yokohama Ice Guard) Ära paku vahetuseks oma autot.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte