Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müügiks üks kohe-kohe 40-aastaseks saav vanahärra kellel jaksu veel jagub. Tehasest tuli ta 2.8 mootoriga millel on vahetatud plokk 3.5 liitrise vastu ja sisselaskenukk Schricki 272 nuka vastu. Veereb ta viisakate 16” Borbet A-de peal. Salongis on hele nahksisu, 4x el akent, hetkel mittetöötav klaasist katuseluuk. Tagumisel istmel on kahjustus. Tegemist on pigem autoga millega kannatab teoorias ka kohe sõitma ja nautima asuda kuid ühtlasi saab temast väga hea tooriku taastamiseks. Sillaosad on pigem väsinud ja vajavad ülevaatamist/vahetamist (varuosade saadavus on jätkuvalt hea). Kerelt leiab mõlke, kriime, mõne läbiva roosteaugu esitiibadel ja ka roostealgeid muudel detailidel. Põhja on juba viisakalt ja dokumenteeritult parandatud. Täpsemalt juba huvilistele.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte