Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Vahetuse võimalus: Võimalus anda vana sõiduk sissemaksuks (kuni 90% reaalsest turuväärtusest) Sõiduk on olnud kasutuse Rootsis (praeguse omaniku poolt) ning hiljuti Eesti registrisse toodud. Praguse omaniku käes olnud alates 09/2022 Autot on regulaarselt hooldatud, viimane hooldus 26.03.2024.Kõik hooldusarved tulevad autoga kaasa. Autol on vahetatud kogu vedrustus (Pro-Kit Eibach madal vedru), Amordid (Bilstein) ning väga palju kuluosi. Soovi korral võimalus kaasa saad originaalsummuti. Teadaolevalt ei ole sõiduk osalenud avariis, ostetud uuena Rootsis (ei ole toodud USA-st avariilisena nagu enamus sellised). Rootsi ajalugu saab näha siit - https://www.car.info/en-se/vin/S/1FA6P8CF2H5226159
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte