Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa Subaru Forester, mootoriks on töökindel vabalt hingav 2.0 bensiin, 110kw ja vähe haruldasem manuaalkast (5 käiku) koos aeglustiga. Subarule kohaselt pidev nelikvedu, millega ei jää hätta ei maastikul, mudas ega sügavas lumes. Autole lisatud Gaznetis märtsis gaasiseade, tänu millele on hea odav ringi sõita. LPG tankimise pesa on peidetud ilusti bensuluugi taha. Autole tehtud aasta alguses vähe suurem hooldus, vahetatud hammarihma komplekt, uus sidur, enamus rihmad ja tihendid, veepump ja palju muud, lisan arve pildina tehtud töödest. Augustis vahetatud veel salongi- ja õhufilter ning tehtud õlivahetus koos õlifiltriga. Juulis läbis ülavaatuse puhtalt. Põhja all roostet ei esine. Iluvõre on värvitud mustaks plastidip värviga, ehk siis värvikile saab soovi korral maha koorida. Tagaistmetel ISOFIX kinnitused. Käigukangi ja käsipiduri nahk on väheke kulunud. Autol on ka püsikiirusehoidja. Kaasa tulevad veel teised 17" veljed (2 piece veljed) koos korralike naelrehvidega (Viimane pilt) + tagavararatas(suvekas) Müün kuna soovin osta uuemat ja võimsamat pereautot.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt