Javascript is required

Saab 9-3 SE 2.0 113kW

1600 €
1300 €
Hinnale ei lisandu käibemaksu
Tüüp
Sõiduauto
Keretüüp
Luukpära
Käigukast
Automaat
Kütus
Bensiin
Läbisõit
415 500 km
Mootor
113 kW
Vedav sild
Esivedu
Aasta

Üldandmed

  • Tüüp:
    Sõiduauto
  • Keretüüp:
    Luukpära
  • Aasta:
  • Läbisõit
    415 500 km
  • Käigukast
    Automaat
  • Vedav sild
    Esivedu
  • Hooldusajalugu:
    Jah
  • Tehasegarantii:
    Ei
  • Toodud riigist:
    Šveits
  • Arvel riigis:
    Eesti

Aastamaks

50 €

Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanuse­kordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.

Registreerimistasu

410,75 €

Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.

Tehnilised andmed

Mootor

  • Mootori maht:
    2 l
  • Võimsus:
    113 kw
  • Tippkiirus:
    240 km/h
  • Kiirendus 0-100km/h:
    7.5 s
  • Mootori maht:
    1985 cm³

Kütus

  • Kütuse liik:
    Bensiin
  • Kütusepaak:
    64 l
  • Kütusekulu linnas:
    13 l/100 km
  • Kütusekulu maanteel:
    7 l/100 km
  • Kütusekulu keskmine:
    10 l/100 km

Lisavarustus

Turvalisus

  • ABS pidurid
  • Püsikiirusehoidja
  • Eesmised ja külje turvapadjad
  • Lähituled (Halogeen)
  • Kaugtuled (Halogeen)
  • Lähitulede automaatne lülitus
  • Tulede pesurid
  • Udutuled (Ees, Taga)
  • Signalisatsioon
  • Immobilisaator

Mugavusvarustus

  • Automaatne kliimaseade
  • Istmesoojendus (Ees)
  • Nahkpolster
  • Elektrilised aknad (Ees, Taga)
  • Elektrilised peeglid (Soojendusega)
  • Kesklukustus
  • Autokompuuter

Kirjeldus

Kes otsib endale odavat hobiautot, mis sobib ka igapäevaseks liiklemiseks, siis esimese generatsiooni Saab 9-3 on päris hea valik. Kui veel endal ka garaaž ning mehaanilisi oskusi (ja viitsimist) on, saab seda autot üsna odavalt üleval pidada, sest see auto ei vaja veel iga remondi jaoks "läpparimeest" ja eriseadmeid. Varuosi on endiselt saada ning hind ei ole neil kindlasti kõrge. Lisaks on B2x4 mootorid väga lihtsalt tuunitavad nii tarkvaraliselt kui ka riistvaraliselt. Kütusekulu on moodsa aja mõttes küll kõrge, aga seda eelkõige linnasõidu arvelt, sest pidevate kiirenduste ja foori taga tiksumistega on väiksemat numbrit kui 12 raske saada. Maanteel, seevastu, on kiirusega 90-93 km/h liigeldes kulu 6,5-7 l/100 km ning see ei ole ka tänasel päeval superkõrge. Sellises vanuses auto puhul ei loe mitte läbisõit, vaid mida selle läbisõidu ajal autoga või autole tehtud on ning seda on ikka üksjagu. Juba viimase paari-kolme aasta jooksul näiteks: + Uus roolivõimu torude-voolikute komplekt + Uus salongi ventilaator + Uus ABS kontroller + Nii starter kui generaator on läbinud taastusremondi + 2022 aasta kevadel keretööd: tagumised rattakoopa tiivakaared vahetatud, küljekarbid + 400000 km läbisõidu kandis läks vahetusse mootorikett koos juurdekuuluvaga + 2023 aasta suvel oli plokikaane silumine ning tihendi vahetus + 2023 suvest on küljes uus veepump ja loomulikult ka lisaseadmete rihm + Uus esiklaas on 2024 aasta kevadest + 2024 aasta varasuvel tehtud kliimasüsteemi hooldus ja täitmine - võiks kaua mureta olla nüüd + Hirsch vedrustusring + Kliimaseadme ekraan on ideaalses korras (Harteroni taastatud) + Mootori raud koos lisaseadmetega ning käigukast on "stock", küll aga on Crossroad Performance Stage1 mootoritarkvara. See kokku annab One Mile Challenge'i tulemuseks 202 km/h. Pikema raja korral peaks tippkiiruseks olema 240 km/h + "Vana kooli" teleskoopantenn (elektriliselt sisse-välja käiv), nii et pulmarongis saab lindi ikka normaalsesse kohta siduda! +- Esipamper on kere küljes poltühenduse, mitte originaalklambritega - Juhiiste on kulunud - Värvkate ei ole kindlasti ideaalne - Veljed ei näe esinduslikud välja, kuid on terved ja sirged ning kannatavad muretult ka 202 km/h sõita - Uste servades on roostet - Termostaat võib olla väsinud (ei sulgu), aga kuna on soe aeg, siis päris kindel ei ole, sest viga (kui see on), ei näita ennast välja - SID2 ekraani piksleid on puudu - Esitulede pesu ei ole töökorras - Tagaakna pesu ei ole töökorras (kojamees töötab, kuigi mootor on vist veidi väsinud, aga vett ei tule) - Süütelukk vajab hooldust - vahel tõrgub üles tulemusel, eriti külmal ajal; soojal ajal üliharva Suverehvid (2xGoodYear, 2xFirestone) sobivad ilmselt ka 2025 aasta suvel sõitmiseks ning talverehvidest (naast, Hankook) jätkub tõenäoliselt nii 2024/2025 kui ka 2025/2026 talveks. Hooldused on tehtud 10000-11000 km tagant, viimane käigukasti dünaamiline õlivahetus oli umbes 365000 km peal. Minu käes olles (aastast 2008) liiklusõnnetusi ei ole olnud. Aastate jooksul on kogunenud pudipadi, mille annan hea meelega autole kaasa. Näiteks on üks (praoga kuid töötav) punane süütekassett, erinevaid esitulesid, SID1 ja kliimaseadme plokk, parema külje aknaid. Auto kohta leiab infot ka siit: https://foorum.saabiklubi.ee/viewtopic.php?t=7167

Tartu, Eesti
Müüja: Argo H

Kontrolli auto ajalugu!

Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:

  • Avariid
  • Läbisõidu ajalugu
  • Ülevaatused
  • Kahjustused
  • Pildid
  • Tagasikutsumised
  • Omanikuvahetused
  • Registreeritud vargused

Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu

Saab 9-3 SE 2.0 113kW

1600 €
1300 €
Hinnale ei lisandu käibemaksu
Tartu, Eesti
Müüja: Argo H
Müüja: Argo H
Tartu, Eesti