Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakkuda truu viiene BMW. Tõin suve alguses Soomest ja sõitnud temaga tänaseks ~5000km probleemi vabalt. Minu käes sai kohe alguses korraliku hoolduse ja vajalikud varuosa vahetused sh. uus trosselklapp, parkimisandurite aju, mõned parkimisandurid, esimesed piduriklotsid ja kettad. Kõik mis peal toimib. Sisu terve ja saanud ka keemilise pesu. Mootor ergas ja käib ühtlaselt, veermik tihe, taga õhkvedrustus toimib korrektselt ja hooldatud, toimiv teisaldatav kärukonks ja tehase webasto, lisaks on ka paigaldatud Defa salongisoojendus, eelmine aasta saanud uue aku. Autol täielik hooldusajalugu olemas ja mingid remondi arved, roostet leiab ainult tagaluugi äärtes (tüüpkohad, piltidel näidatud). Vanusest tingitud kriipse ja kivitäkkeid ikka leiab aga muidu väga puhas ja sile masin. Autoga tuleb kaasa 1000w subwoofer, suvine jooks 19" erilaiad, 16" talvine jooks originaal velgedel, Defa juhe. Olemas Carverticali aruanne mis ei näidanud ühtegi avariid. Müügipõhjus välismaale kolimine. Hinna pakkumisi ei oota, hinnast räägin ainult auto kõrval.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt