Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Mobiilne rehvitöökoda Müüa täies komplektssuses ja hooajaks valmis rehvitöökoda. Rehvitöökoda on kasutatud neli aastat, kogu kasutusaja jooksul on nii seadmeid kui ka bussi korralikult hooldatud. Kõik seadmed on näidanud, et toimivad mobiilse töökoja tingimustes kenasti. Vaata tutvustavat videot: https://youtu.be/h6hIGeZMa38?si=r_roJPC7oFLDZ8j6 Buss Alusvankriks olev 2006. aasta Peugeot Boxer läbis just ilma ühegi probleemita ülevaatuse. Eks tegemist ole vana bussiga, kriipse, kraapse ja pisikesi mõlke leidub, kuid midagi, mis sõitmist ja töötegemist segaks, ei ole. Mootoriks on 2.8-liitrine Iveco diisel, mis liigutab bussi ning vajadusel ka haagist kenasti. Antud mootori ressursiks loetakse umbes 700 000 km. Mootoririhma komplekt on vahetatud 40 000 km tagasi, ehk sellega mõnda aega muret ei ole. Töökoja sisseseade Töökoda on võimeline töötama nii sisseehitatud generaatori pealt kui ka vooluvõrku ühendatult. Kõik töökojas kasutusel olevad seadmed tarbivad ühefaasilist 230v elektrit, mis lihtsustab oluliselt kliendi elektri kasutamist, sest tihti puudub eramajadel tööstusvoolu pistik. Liigse müra vältimiseks on nii generaator kui kompressor paigaldatud heli summutavasse kasti. Kast on varustatud jahutusega ning operaator saab valida, kas soe õhk suunatakse tööruumi sisse kütteks või tagasi õue. Generaatori heitgaasid juhitakse bussi alla suunaga ustest eemale. Vibratsiooni vähendamiseks on nii kompressor kui generaator paigaldatud topelt kummipuksidele. Müügis oleva töökojaga tulevad kaasa järgmised seadmed ja tarvikud: Montaažipink Redats M221-F Balansseerimispink Redats W-220 (mast suruõhuga kallutatav) Generaator Rato 6KW Kompressor 2,2kw pluss 3 suruõhupaaki kokku 100l Suruõhu tungraud 4,5t Madal hüdrauliline tungraud 3,5t Suruõhu mutrikeeraja Trell koos liimijääkide eemaldamise kettaga Erinevad heeblid (3tk) Kaks kummihaamrit Veljeraskuste eemaldamise tangid Liimitavate raskuste eemaldamise tööriist (3tk) Dünamomeetriline võti 5kg CO2 tulekustuti Viimasel pildil olevad abitööriistad Raskuste riiulil olevad raskused, lisaks veel fotol olevad raskuste karbid. Töökojaga saab tutvuda ja soovi korral proovitööd teha Tallinnas Laagris. Kaheksa hooaja järel julgen väita, et kui on soovi, saab bussi ostu investeeringu kenasti ühe hooajaga tagasi teenida.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte