Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakkuda Eesti ajalooga ja väikese läbisõiduga, vägagi ruumikas, mugav ja hea varustusega pereauto! * Just hooldatud! * Parim mootor, mida ka autoajakirjanikud soovitavad. Piisavalt terav, sest auto kaalub vaid ~1,4t. ja samas sellise suure auto kohta väga eco kuna ta lülitab rahulikult ja ühtlasel kiirusel sõites igal hetkel kaks silindrit välja, saavutadeski nii see madal kütusekulu! * Hea varustus: võtmeta sisenemine ja käivitus, jalaviipega tagaluugi iseavanemine, mägipidur ja automaatpidur, täistulede assist, Alcantara nahksisu, mäludega elektriline juhiiste (mis jookseb ka automaatselt paika erineva võtmega sisenedes), Apple Carplay/Android Auto, muudetavate värvidega salongivalgus, mõlema esiukse sees Škoda vihmavari jne. * Viie aastaseks saades (54 000km pealt) sai vahetatud mootoririhm koos kõige vajaminevaga!! * Kaks suurt originaalvõtit! * Kaks jooksu velgi, korralikud talvekad 17” ja korralikud suvekad 18”! * Väga rahuliku ja viisaka naisomaniku auto!! Plaanime lihtsalt uue auto ostu, muidu vist ei müükski! * Parim manuaalkastiga Superbi pakkumine turul! Manuaal on kindlapeale minek! Need tänapäeva manuaalid on ülimugavad sõita, püsikiiruse hoidmine ei katke käike vahetades ja, kui auto peaks välja surema, siis ta käivitub hetkega ise taas sidurit vajutades! Kauple, kui oskad! * Ostjale täispaak ja kohene vormistamine!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt