Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Minu ustav Volli otsib uut omanikku, kellele muretuid kilomeetreid edasi pakkuda. Toodud Hollandist 2019 nov, enda käsutusse sain 2019 detsember. Olen kogu hinge ja südamega hoolitsenud selle auto tervise eest. Kapoti all tuksub 2.4 d5 mootor. Võimast sõiduelamust pakub 158 kW jõudu - mega hea minekuga. Kõik hooldused teostatud korrapäraselt. Õli ca 10-15 tuh tagant. Vahetatud ka käigukastiõli eelmisel suvel. Äsja vahetatud ees ja taga laagrid. Äsja tehtud esitulede poleerimine/lakkimine. Ühesõnaga - kui on huvi, saad tulla vaatama, sõitma ja saame rääkida lähemalt. Olemas ka enamik arveid ja hooldusraamat. Auto on väga heas korras ja ei vaja lisainvesteeringuid. Müün, sest soovin proovida midagi uuemat ja põnevamat! Keskmine kütusekulu 7,5l/100km. Valdavalt linnasõidud. Eesti tuues oli läbisõit va 177 000 km - olen ca 5 aastaga läbinud 70 tuh. Läbisõit muutuv - auto kasutuses.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte