Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Heas korras auto, hooldused kõk tehtud 10000k/ls. .pealt +tehtud jopksvalt pisi hooldused ja rem.,igati sile ja mõlgi -roostevaba auto. Kast vahetab käike sujuvalt ja mootor nurrub käia pehmelt ilma kõrvaliste helidetta,midagi koheselt tegema ei pea, saab muretult sõita.Autol Saksast tuues sai vahetatud tagumised öhkpadjad ja kompressor uute vastu,mis oli vigane,samuti uus roolilint-millega sai lisadest juurde rea hoidja ja tulede assistendi.Peal väga palju lisasid,mida saab soovi järgi kompust aktiveerida ja deaktiveerida vastavalt tahtmisele!Eestis autoaed võttis esmaselt arvele ja mina olen esimene omanik,auto pole olnud rändkarikas ja mida olen siin teinud,kajastub ka arvetega ja oskan rääkida mida tehti! .
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt