Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Kerel esineb roostet. Tagatiibadel kunagi tehtud kehva tööd. On kriipse ja kraapse. Sidur ja hooratas vajavad vahetust, koormusel madala pöördega gaasi vajutades aegajalt tekib vibratsioon. Oli igapäevases kasutuses kuni uue auto soetamiseni. Selle aasta algul vahetatud paagisisene kütusepump (uus), vahetatud sisselaskekollektor (uus), kevadel vahetatud kliimakompressor (uus Denso), vahetatud eelsüüte ja pihustite juhtmestik ( uus oem), üks pihusti (kasutatud), uus esimene vasak rattarumm/-laager. Hammasrihm vahetatud 345000km peal. Kliima töötab. Calix juhtmega mootori ja salongi eelsoojendus. Nahksisu. Omanikuvahetus kohapeal mmt. ameti e-teeninduses NB! Ei tingi
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte