Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tegu kõvasti hoolt saanud isendiga, palju tööd tehtud, pisemaid töid leiab muidugi veel. Autosse maetud 10 kuu jooksul üle 3500€ + lõputud tunnid töökojas tõstuki peal, nimekiri töödest ja kasutatud varuosadest olemas ja saab kaasa. Ehk siis elementaarsed tööd on tehtud ja suuri investeeringuid lähiajal ei vaja. Autol passis 120kw, reaalselt on tegu tavalise M57 3.0 diisliga, millel oli lihtsalt Hollandis piiraja peale pandud maksude pärast. Piiraja eemaldatud ja tummine chip ka peal. Pandud Pipercrossi sport õhufilter ja sport lõpupütt - hingab vabamalt ja teeb tummisemat häält. Auto tee peale pole jätnud, pidas kenasti Albaania road-tripi vastu (ca 6000 km), autoga 0 probleemi. Sisse pandud igasugust mugavusvarustust (mäludega elektriline nahksisu, subwoofer, Xtrons makk koos Resler mooduliga, korralikud värskelt taastatud bixenon tuled). Lisaks sai taastatud Webasto (uus veepump ja taastatud juhtmoodul, läbi Ibus äpi saab kas kohe või kindlatel kellaegadel käima panna - saab talvel hommikul enne tööle sõitmist sooja autosse istuda). Diffrile pandud RacingDiffs LSD kit. Olemas pardakaamera, mis salvestab ka kiirust ja asukohta. Nüüd talvel sai tehtud ka põhja korrosioonitööd (liivaprits, happekrunt, Cobra Bedliner) ja tagumised tõstekohad kenasti tugevdatud. Pindmise rooste algeid leiab, aga ei midagi kriitilist. Alla sai pandud koos flantsidega 18 tolli E46 veljed (style 135) ja kevadel uued suverehvid. Lisaks MTS Technic madaldusvedrud (40/30mm) ja uued tagumised amordid. Tehtud töid veel ja sellest saab huvilisele täpsemalt rääkida. Tingida saab velgede, maki ja supaka arvelt. Romuärikad võivad rahulikult edasi kerida. Müün kuna teine igapäeva auto olemas ja ei ole enam otsest vajadust selle auto järele. Asub Orissaares, kokkuleppel tulen autot näitama Virtsu.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte