Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Autost lühidalt: üleeelmise omaniku käes tehtud ära keretööd, alla said coiloverid ning algusest lõpuni otsetoru. Ise pole teda remontima pidanud aga olen nipetnäpet korrastanud/välja vahetanud (põhjavalgustus korda, kolmekodaraga rool, spidoblokk korrektselt toimima, uue sportpüti panin ka kuna vana välimus ei istunud mulle, ilmselt miskit veel mis kohe ei meenu). Hoolduse tegin ära ~1500km tagasi (õli ja filtrid). Vahetatud said ka mõlemad sisemiste rooliotste kummid. Muidu olnud kalla ja talla masin, hääle ning välimusega ka kindel pilgupüüdja 😉 Enamus head asjad said kirja, mõningad pisivead esinevad ka (siiski 27a vana auto) aga sellest kõigest juba huvilisele täpsemalt. Eelkõige avatud vahetuspakkumistele, kõige enam ootan vahetusi saksa (eelistatud diisel) masinate vastu aga vaatan üle kõik pakkumised. Samas kui miskit vahetuseks pakkuda pole aga soov väga suur on siis võin ka lihtsalt ära müüa. Asub raplamaal, Kohilas. Huviline kirjutab ning küsib pilte lisa
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt