Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa korralik Italian Stallian täkk, mille all tuksub Ferrari mootor. Stiilne 4-ukseline luksuslik sport sedan, linnapildis väga eristuv ja kedagi külmaks ei jäta, pilgud ja pöidlad garanteeritud. Masin korralikult hooldatud ja hoitud hobi autona, sõidab ainult ilusate ilmadega, talvel soojas garaažis. Kere roostevaba, korrosioon puudub. Põhja alt näeb välja nagu uus. Töökindel ja murevaba ZF käigukast. Auto sisu viisakas, puhas ja terve. Topelt jalamatid - beez ja must. Istmed korralikud. Kõik funktsioonid ja muu toimib. Autol on 4x istmesoojendused ees ja taga (saab ka seljatugesi liigutada). Istmed täis elektriliselt reguleeritavad. Elektriline tagakardin. BOSE helisüsteem - hea kvaliteediga muusika. Paigaldatud PowerCrafti väljalase täis ulatuses roostevaba ja titaniumist, maksumusega ca.6500eur. Hääled on autol meelierutavad ja täiesti võrreldavad näiteks mõne Ferrari või Lamborghini häälega. https://www.power-craft.jp/sp/QP_A.html
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt