Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on heas seisukorras, pidevalt hooldatud (õlid filtrid 7-8k km tagant) ning olemas on ka lõpuni täidetud hooldusraamat. Läbisõit on küll 208000km, kuid Audi vastupidavus ja korralik hooldusajalugu annavad kindlust, et auto teenib uut omanikku veel pikka aega. Aasta jooksul mil autot omanud olen on auto minu käe all palju hoolt saanud, ennetavalt on vahetatud turbo, veepump, termostaadid, soonrihm koos kõigi rullikute ja pingutiga, PCV süsteem ja ka muid detaile, täidetud sai ka enne suve algust kliimasüsteem. Autol on 4 kuud tagasi paigaldatud uus esiklaas, uus Boschi aku, facelift käigukang, rool on 2 kuud tagasi nahatatud (Sadulsepp24), klaasid toonitud 15%, esi ning udutulede võred honeycomb stiilis, sisemised iluliistud üle wrapitud Forged Carbon wrapiga (kergesti eemaldatav), paigaldatud on CarPlay/Android Auto süsteem, külje akendele on pandud tuulesuunajad. Kolmandal pildil on sõiduk talveratastega, sõidukiga tulevad kaasa OEM Audi 19" 5 spoke veljed ja lamellrehvid. Kuna auto ei ole enam uus siis on kerel õrnalt näha üksikud roostekohad. Tule ja vaata auto üle, proovisõit on alati teretulnud!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte