Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto väga heas korras. Pidurid kõik üle käidud. Uued kettad ,klotsid ja täis hooldus. 680€ Aprillis vahetatud ka teine esimene rattalaager 190€ Kaasa: * katuseraamid koos jalgratta hoidikuga ~ 450€. * suvised Volvo orig veljed 17" * koervõrk *topelt jalamatid *topelt võtmed Autol kõik mis vaja tehtud . Rooste ja mõlgid puuduvad . Tihe ja hea minekuga auto 350nm. Tule kae üle ja teeme mõned ringid . Müügi põhjus on lihtne . Oman tööautot ja enamus sõidud teen sellega ja Volvo liigub ainult nädalavahetusel. Eelised turul olevate ees on : *manuaal *r5 *bi xenon *digitaalne spidomeeter *topelt orig veljed *katuse raamid *elektriline esiklaasi soojendi *SIPS avarii kaitse koos automaatse pidurdus süsteemiga. * väike orig läbisõit 138k.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte