Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Toodud 2020 Šveitsist, Eestis olnud ainult minu käes. Tehniliselt on heas sõidukorras, paar asja tahaks tegemist. Kere tahaks remonti saada, juhipoolsel küljel ja tagaluugil pindmine rooste, läbivat roostet veel kuskil pole. Salong on väga heas seisus. Viimase 4 aasta sees vahetatud suuremad asjad: 280 000km pealt vahetatud mootoririhm Kõik neli amorti ja rattalaagrit Radikas koos paisupaagiga Kogu sidurikomplekt koos mõlema töösilindriga Esisillas kõik puksid ja šarniirid Kütusetorud Kaasa tulevad heas korras naastrehvid. Hind pole kivist!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte