Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Yamaha MT125A Tegu on Eestis haruldase a1 kategooria mootorrattaga. Selle konkreetse ratta teevad lisaks vähesele saadavusele veel haruldasemaks ABS pidurid ja Akrapovic racing line titanium väljalase. Tegu on ülimalt ökonoomse, oma kategooria kohta hea minekuga ja mõnusa häälega mootorrattaga. Leidub sõitmist mitte segavaid iluvigu. Suurimaks puuduseks on katkine (vedekliku kahjustusega) spidomeeter (ise kasutasin telefoni spidomeetrina). Ls on ~10 000km, spidomeeter töötas viimati ~9 000km juures. Õlivahetused tehtud 5000-6000km tagant. Kaasa tuleb uue õlivahetuse komplekt, uus pirelli esirehv ja mõningaid varuosi. Lisa info saamiseks võta ühendust.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt