Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on toodud Ameerikast, arvele võetud 2024. Kehtiv ülevaatlus. Sõidab hästi, kiirendab hästi, rool on väga kerge. Auto on suhtleliselt originaal ja rüvetmata, pole toonklaasi, ega muud moodi tuunitud, originaal 16" veljed. Head asjad mida oskaks välja tuua: kere rooste poolest viisakas, pole alt maha mädanenud nagu kohalikud euroopa masinad. Pikk kere (SEL). Viimase otsa facelift mudel: jagajate asemel süütepoolid ja viiekäiguline 722.6 käigukast millega tunduvalt mõnusam sõita kui preface tehnikaga autoga. Esistmed ja rool taastatud(nahatud). Head lisad (softclose, istme soojendus, bose, klaas luuk, mäludega esimesed el istmed, eleltriline antenn, originaal becker makk, 4xkatid all. Halb: Pagasniku softclose ei tööta, vasakul taga uksel sügav kriim (lisasin pildi).Katuseluuk liigub raskelt(peab käega aitama, vajab hooldust), Esimese käetoe nahk krokodill ja vajab vahetust, esimest käetuge kinni hoidev kronsa puudu. Katuseluugi sisemine kate puudu, originaali kuumakahjustusega mis pudiseb võib saada kaasa. Kerel leidub kohti mis tahaksid värviparandusi. Asub Sakus.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt