Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Mootor: M20B25 stroker. M20B27 väntvõll, M20B20 kepsud, M20B25 kolvid ja plokk. 885 lõpuga plokikaas, torukollektor. Mootor komplekteeritud 2019a. Veermik: 3.91 typ188 LSD, MTS keevitatavad coiloverid, camberplated, kogu sild polüpuksidel, taga ketassild. JR3 17" erilaiad veljed. Kere: Kere keevitatud ning värvitud värvikambris standox vesivärviga 2021a. Ees EVO stiilis põllelisa, taga EVO replika tiib. Kogu salongipõhi kaetud pigimatiga, samuti uksed ja muud kerepaneelid. Hella black replica esituled, EVO8 pealt recaro esiistmed, M-tech2 rool. Autoga on tehtud 5a jooksul väga palju. Roolilatt taastatud, uus roolivõimendi pump ning paak. Uus generaator, mootori kap. remont, keretööd ning värvitööd. Uued veljed, kütusetorustik, piduritorustik ning kõik piduridetailid. Rohkem infot telefoni või meili teel. 5a kulutused ligikaudu 17tuhat eurot.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt