Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Autol esineb iluvigu, vastavalt vanusele. Autot on väga hästi ja korrapäraselt hooldatud, õlivahetused tehtud iga 10k pealt, vahetatud kastiõli ja kliima kontrollitud/täidetud. Tehtud töödest olemas arved. Tuledel ees kaitsekile. Splitter on keskelt, eest, kergelt katki, ostja soovil eemaldan selle enne tehingut. Mõned näited suurematest remonttöödest. 08.2024 - õhkpadi vahetatud, mootoriõli ja filtrite vahetus tehtud 19.06.24 - Esimesed pidurivoolikud, sisselaske tihendite vahetus 30.10.23 - Õõtshoova puksid 14.07.23 - KKK, rattalaagrid, tugilaager 27.06.23 - Vasak pooltelg 12.06.23 - Roolivõimendi survevoolik 09.03.23 - Esimesed puksid, sarniirid, käsipiduri klotsid 12.01.22 - Uus aku 10.12.20 - Kõik kolm ketti, koos hammakate, õlipumba ja muu sinna kuuluvaga (ls 285000) Autoga kaasa saab ühe hooaja sõitnud lamellrehvid, varuratta, kummist porimatid, tutikad esimesed madaldusvedrud, hõbedased originaal neerud. VAHETUSEST POLE HUVITATUD! Soodushind seni kuni huvipakkuv auto müügis.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte