Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
-Väga hästi säilinud Z3, mis minu poolt toodud Soomest, algselt pärit Jaapanist -Kere heas seisukorras ja põhjaalune värske, rooste puudub (talvel sõitnud ei ole) -Facelift, laia kerega mudel -Salong terve ja puhas -Katus korralik, toimiv ja lekkevaba, tagaaken natukene pleekinud/tuhm -Tehnilise poole pealt kõik sõlmed korralise hoolduse saanud - huvilisele täpsem ülevaade tehtud töödest -Lisatud ajastule analoogne Blaupunkt Milano bluetooth raadio, mis on hästi toimiva handfree funktsiooniga -Vedrustuseks MTS coiloverid -Custom kolmeosalised veljed, kasutatud 17” BBS RS740 keskosa ja tehtud step up 18”, mõõdud 18x8,5 ja 18x9,5, koos uute suverehvidega ees 245/35 ja taga 265/35 -Toimiv konditsioneer -Tehase 25% LSD differentsiaal -Sõidab väga hästi ja mõnusalt Huvilisele võimalik autot tõstukil näidata! Vahetuse võimalus vähemalt neljakohalise sõiduki vastu.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt