Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Hea nelikveoline auto aastaringseks kasutuseks. Autol alates ostust 2023 vahetatud korrapäraselt õli, ca 7500km pealt ja tehtud muud hooldused. Pidurid korras, veermik tihe. Parem tagumine ukselukk vahepeal puldist ei avane. Vahetatud teise kasutatud varuosa vastu, aga sellega sama mure. Muu lisvarustus töötab. Kliima puhub külma, püsikiiruse hoidja töötab, istmesoojendused töötavad. Kere seisukord ok. Vahetatud tagumine sillatala, tagumised karbiotsad keevitatud, tagumised tiivakaared vahetatud. Põhja all tagaosas tehtud roostetõrje, kaetud vaha ja mastiksiga. Pindmist roostet leidub. Kapotil kivitäkkeid, kerel ja liistudel kriime, kraapse ka. 2024 vahetatud esivedrud, tehtud sillareguleerimine. UUED REHVID paigaldatud peale müügipiltide tegemist. Võimalik kaasa osta ühe hooaja sõitnud naastrehvid 17" originaal viie kodaraga musta värvi velgedel. Autoärikatel palun mitte tülitada. Tingida saab kohapeal auto juures, kui oskad. Vahetuse soovi ei ole.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt