Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Lõppfaasis 1.8 20VT swap. Tehnika on peal, läheb võtmest ilusti käima, aga vajab viimaste otsade kokku tõmbamist. Tahhokansignaali konverter (on olemas) vaja vahele panna, jahutussüsteem vajab paari õige kujuga lõdvikut, tuuleklaas + mõni üksik pisiasi puudu jne. Kui käed kasvavad õigest kohast välja, on üsna vähe teha, et saaks transpordiametis ümberehituse kirja. Tehtud on väga väga palju, 100% kõik kuluosad (ka saaled, kolvirõngad jne) ja palju muud on uued ning korralike tootjate omad. Topranist on suure kaarega mööda mindud. Autot ehitatud endale, kuid ühel hetkel kadus huvi ja pole mõtet lasta sel lihtsalt garaažis vedeleda Kõigest täpsemalt auto kõrval ja olemas ka palju pildimaterjali.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt