Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tulevane aastamaks väga soodne (50 EUR ́i ) . Arvel N1 kaubikuna (KM kohuslane firma saab kõik kulud maha arvata). Kaasas 2 paari võtmeid. Autol vahetatud hooratas, hammarihmad ja käigukastiõli 241 000 tuhande pealt. Õli vahetused on iga 10/12 tuhande tagant tehtud. Vahetatud kõik piduriklotsid ja tagumised kaks kettast. Autot on hoitud hästi ja kõik vead koheselt likvideeritud. Auto numbrimärk kaasa ei tule.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte