Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müügis kuna hooaeg jääb kahjuks vahele. Ennem hooaja lõppu ja talveunne minekut sai uued rehvid (linna vahel töristatud ca ala 300 km), uus ja kvaliteetne Jaapani kett D.I.D, uus pidurivedelik nii ees kui taga, uued iriidium küünlad ja uus õhufilter. Nüüd uus õli ( Motul 10W-40 täissünteetiline ). Et sõitmine oleks kordades mõnusam kui tavavedrustusega, on ette paigaldatud Öhlins ́i vedrud, samuti on vahetatud tagumine vedru sportlikuma vastu. Inetud originaal pidurivedeliku anumad vahetatud nägusate Rizoma anumate vastu. Aftermarket valge tagumine LED tuli. Gipro käigunäidik. Nii ees kui taga after-market pidurikettad, mis kestavad veel tublilt. Sõitja jalarauad vahetatud mugavamate vastu. Vägagi viisaka heliga MIVV täispikk väljalase, teeb korralikku häält, paugutab ja viskab leeki nagu draakon ennemuiste :))) Tuuleklaasi tagune telefoni hoidja, millel kaks USB laadimisporti. Üks eraldiseisev 3.0 USB kiirlaadimis port, Ctek aku kiirlaadjaga ühendus port, mis annab aimu ka aku laetuse tasemest. Kaks paari võtmeid. Minu käes alates märts 2021 aastast. Rattaga saab kaasa kõik originaal osad ja üht teist veel. Vaata pilti
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt