Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sõiduk saabus Saksamaalt Eestisse Märts 2024, ehk Eesti talve pole ta veel näinud. Sõidukil hetkel kolmas omanik, Eestis esimene, enne seda oli naisterahva kasutuses, mis väljendub tagarataste koopaäärtes. Auto esimesele omanikule salongivärv ei meeldinud, mis tõttu otsustati sprei värviga seda parandada. Peale tagumiste rattakoobaste on kere omane Saksamaal oma elu elanud autole - korralik ja roostevaba. Sõidukil vahetatud termostaat, et mootor meie kliimas töötemperatuurini jõuaks. Mootori läbisõit korrektne, kuid mootor vajab hooldust - 67994km. Lisainfo telefoni teel. Kui telefonile ei vasta, siis jätke sõnum. Hind tingitav. Jooksvalt lisan salongist pildid.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt