Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on väga heade lisadega ning suurepärase hooldusajalooga, mis on alati teostatud vastavalt tehase graafikule. Viimase suure hoolduse (180 000 km, 10.06.2023) raames sai vahetatud mootori hammasrihm koos veepumba ning muude vajalike tarvikutega. Lisaks tehti autole DSG käigukasti õlivahetus ning diagnostika. Kõikide tehtud tööde kohta on arved olemas. 2024 suvel tehtud korrapärane hooldus ning esisillas šarniir vahetus Auto on suurepärases tehnilises korras.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt